سال مهار تورم و رشد تولید

جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه سال 1400 شرکت های گروه تکادو برگزار گردید

با حضور دکتر علی رومی مدیرعامل شرکت تکادو عملکرد 9 ماهه سال 1400 شرکت های گروه مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که مدیریت هلدینگ صنعت و خدمات فنی و مهندسی، مدیران عامل شرکت های گروه ، مدیران ستاد تکادو و کارشناسان شرکت مجتمع احیاء سپاهان حضور داشتند عملکرد کامل شرکت ها طی 9 ماهه سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه پس از قرائت قرآن ، نماهنگی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرای مرضیه (س) پخش و سپس مدیرعامل شرکت تکادو طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشتند: هدف از برگزاری این گردهمایی بیان فرصتها و تهدیدها در شرکت های گروه و گسترش هم افزایی و بررسی مسائل مهم و اساسی در فرایند اجرایی شرکت ها می باشد و مزیت این گردهمایی دیدار و گفتگوی رودرروی مدیران شرکت های گروه می باشد که می توانند زمینه ارتباط بیشتر و ارائه خدمات بیشتر بین شرکت های گروه را به همراه داشته باشد این یعنی هم افزایی و همراهی در گروه تکادو . در ادامه مدیرعامل شرکت پیام ارزشمند و اثر بخش ریاست محترم هیات مدیره جناب آقای دکتر صفوی را برای حضار قرائت نمودند که قطعاً موجب ایجاد انگیزه مدیران در دستیابی به اهداف خواهد شد و از محبت ایشان تشکر نمودند.
سپس مدیرعامل شرکت تکادو ارائه گزارش مستدل و قانونی شرکت های گروه را امری ضروری دانستند و افزود : با بررسی بعمل آمده مشخص گردید عملکرد 9 ماهه شرکت های گروه عملکرد خوبی بوده است که انشاء الله با همت و حمیت بیشتر به نقطه عالی هم خواهد رسید ، قطعا در این شرایط خاص که کشور تحت فشار و محدودیت اقتصادی است رسیدن به این عملکرد خوب حاصل تلاش همه مدیران ، کارشناسان و کارگران زحمتکش شرکت های گروه بوده است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. دکتررومی در پایان اظهار امیدواری نمودند در جلسه آینده شرکت های گروه که در پایان سال در قالب جمع بندی یکساله برگزار خواهد شد عملکرد کامل و جامع شرکت ها را که توانسته باشند 100% بودجه و عملکرد خود را پوشش داده باشد را دریافت نمائیم.
در ادامه جلسه مشاور امور بیمه و همچنین مدیریت امور حقوقی شرکت در رابطه با آخرین موارد مرتبط با حوزه بیمه و مسائل حقوقی گزارش را به جلسه ارائه نمودند و در پایان گزارش اختصاصی شرکت ها بصورت مشروح و کامل از طرف مدیران عامل شرکت های گروه به جلسه ارائه گردید و راهکارها و راهنمائیهای لازم از طرف مدیرعامل شرکت تکادو به ایشان ارائه گردید.

تصاویری از این جلسه:

 

5

1

2

3

4

6