سال مهار تورم و رشد تولید

بازدید مدیرعامل شرکت تکادو از شرکتهای گروه معدنی تکادو

بمنظور بررسی میدانی از فعالیتهای شرکتهای ذغالی گروه تکادو دکتر علی رومی مدیرعامل شرکت تکادو با حضور در شهرستان طبس از این شرکتها و معادن زیر مجموعه بازدید نمودند .

 

"شرکت ذغالسنگ نگین طبس"

مدیرعامل شرکت تکادو در جمع کارگران شرکت ذغالسنگ نگین طبس:

( زحمتی که شما در استخراج ذغالسنگ می کشید بسیار شجاعانه، پر خطر ، ثروت آفرین و ارزشمند است.) 

در طی بازدید دکتر رومی مدیرعامل شرکت تکادو از شرکت ذغالسنگ نگین طبس مراحل کشف و استخراج ذغالسنگ با حضور ایشان در تراز 400 متری از سطح زمین و در جمع کارگران شریف و بزرگوار این شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت. ایشان در جمع کارگران این شرکت با اشاره به تلاش ارزشمند و بی نظیر و طاقت فرسای این عزیزان اذعان داشتند: تلاشی که شما عزیزان بزرگوار در استخراج ذغالسنگ انجام می دهید تلاش شجاعانه، ثروت آفرین و ارزشمند است که همراه آن کسب درآمد و روزی حلال و راه اندازی چرخ صنعت کشور و ارزش گذاری به تولید ملی را به همراه دارد . ایشان با سپاسگزاری از کارگران شریف و زحمت کش این شرکت و همچنین تمجید ازمدیران و مهندسین این مجموعه توجه جدی به مسائل پیرامون طرح توسعه وایجاد امنیت بیشتر و در نظر گرفتن شرایط فنی و ایمنی در خط تولید را مورد تاکید قرار دادند درادامه مهندس دربانی مدیرعامل شرکت ذغالسنگ نگین طبس ضمن تشکر از حضور ارزنده دکتر رومی مدیرعامل شرکت تکادو گزارش کاملی از وضعیت تولید، شرایط پیشروی ، برنامه های در دست اقدام در جهت تولید بیشتر و همچنین گزارشی از وضعیت ایمنی و رفاهی کارگران و زحمتکشان این شرکت ارائه نمودند .

1

2

3

"شرکت فرآوری ذغالسنگ پروده طبس"

در بازدیدی 3 ساعته مراحل تولید کنسانتره ذغالسنگ در شرکت فرآوری ذغالسنگ پروده طبس مورد بازدید دکتر رومی مدیرعامل شرکت تکادو قرار گرفت. در ابتدای این بازدید و در جلسه ای که با حضور مدیران و مهندسین این شرکت برگزار گردید گزارش کامل از عملکرد این شرکت طی سال گذشته و سالهای قبل،  توسط مهندس ناصر هاشمی مدیرعامل این شرکت ارائه گردید . در این جلسه مهندس هاشمی حضور دکتر رومی را بسیار ارزشمند و مغتنم شمرد  و ابراز امیدواری نمود حضور ارزشمند مدیرعامل شرکت تکادو در جهت پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت منشاء خیر و برکت برای مجموعه باشد و باعث ارتقاء تولید در این شرکت گردد. سپس علی رومی مدیرعامل شرکت تکادو ضمن تقدیر و سپاس از تلاش همه دست اندرکاران مجموعه فرآوری ذغالسنگ پروده طبس که همواره باعث ارتقاء سطح تولید و درآمد این شرکت شده اند در سخنانی اظهار داشتند با توجه به نیاز اکثر کارخانجات کشور به محصول کنسانتره بویژه شرکت ذوب آهن میبایستی برنامه توسعه شرکت با قوت و قدرت بیشتر به پیش رفته و در این راه ستاد تکادو همواره همراه و یاری رسان مجموعه فرآوری پروده طبس خواهد بود. ایشان در ادامه سخنان خود پیرامون راهکارهای لازم جهت هم افزایی بین شرکتهای گروه به ویژه در بخش ذغالسنگ، افزایش ظرفیت تولید این محصول استراتژیک ، توجه مدیران عامل بر نقش نیروی انسانی در تولید و حمایت و کمک به کارگران و زحمتکشان این صنعت که در شرکتهای گروه تکادو مشغول فعالیت هستند تاکید نمودند و بر  استفاده از تجربیات تیم تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اصفهان جهت افزایش بهره وری و تولید و رفع موانع تولیدی مباحثی را مطرح و خواستار پیگیری و اجرای آن شدند.

1

2

3

"حضور مدیرعامل شرکت تکادو در شرکت ذغالسنگ طبس احیاء سپاهان"

همزمان با بازدید مدیرعامل شرکت تکادو از شرکتهای ذغالسنگ نگین و فرآوری پروده طبس در شهرستان طبس طی برنامه ای معادن تحت پوشش شرکت ذغالسنگ طبس احیاء سپاهان ( تخت زیتون) و شرکت ذغالسنگ مهرآذین مورد بازدید ایشان قرار گرفت در طی این این بازدید که مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت فرآوری پروده طبس و مهندس رضا صدرایی مدیرعامل شرکت ذغالسنگ طبس احیاء سپاهان و مهندس اعرابی مدیرعامل شرکت مهرآذین حضور داشتند مدیرعامل شرکت تکادو و همراهان با حضور در عمق معادن ذغالسنگ و گفتگو با کارگران زحمتکش و عزیز این معادن در جریان امور جاری و اجرایی این معادن قرار گرفتند و در جلسه ای با حضور مدیران و مهندسین این معادن در جریان روند امور اکتشاف و استخراج و مسائل فنی و ایمنی معادن تخت زیتون و مهرآذین قرار گرفتند . حضور مدیرعامل شرکت تکادو در جمع تلاشگران این مجموعه ها که با غیرت و تلاش ارزشمند در منطقه ای بسیار محروم و با امکانات رفاهی کم  (در فاصله 160 کیلومتری شهر طبس که حدوداً 100 کیلومتر آن جاده خاکی است) در جهت افزایش تولید ملی تلاش می نمودند زمینه شور و نشاط و خوشحالی دو چندان این عزیزان را به همراه داشت که به طور واضح و با بیان دلنشین خود این حضور ارزنده را مورد تقدیر و سپاس قرار می دادند این تلاشگران حضور مدیر عامل شرکت تکادو را در جهت رفع مشکلات کاری خود بسیار ستودنی و ارزش آفرین عنوان نمودند . مدیرعامل شرکت تکادو نیز اظهار امیدواری نمودند در جهت رفع مشکلات و موانع کاری و رفاهی این عزیزان تلاش دو چندان بعمل آورند.

1

2

3

"شرکت کک سازی طبس از مجموعه گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان مورد بازدید مدیران شرکت تکادو قرار گرفت."

 همزمان با حضور مدیرعامل شرکت تکادو در شهرستان طبس قطب صنعت ذغالسنگ کشور خطوط تولیدی شرکت کک سازی طبس وابسته به گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان مورد بازدید ایشان و مدیران گروه معدنی تکادو( ذغالسنگ) قرار گرفت در این بازدید مهندس ولی بیک معاونت برنامه ریزی این شرکت توضیحاتی در رابطه با محصولات تولیدی ارائه نمود و در این بازدید راهکارهای همکاری بیشتر بین شرکتهای ذغالسنگ تکادو با مجموعه کک سازی طبس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در ادامه این بازدید متعاقباً جلساتی برگزار گردد و زمینه همکاری مشترک با این شرکت فراهم گردد.

1

2

3