سال جهش تولید با مشارکت مردم

معارفه مدیرعامل جدید شرکت معادن منگنز ایران

آئین معارفه مدیرعامل جدید شرکت معادن منگنز ایران برگزار گردید.

   جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت معادن منگنز ایران در سالن اجتماعات شرکت تکادو برگزار گردید. در این جلسه که با حضور مهندس علی جواهری مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان، مهندس احمد دادوند مدیرعامل شرکت تکادو، سردار بابایی عضو هیئت مدیره شرکت تکادو، دکتر بهزاد حقیقی مدیریت هلدینگ صنعت و خدمات فنی مهندسی، اعضاء هیئت مدیره شرکت معادن منگنز ایران و مدیران ستاد تکادو برگزار گردید، مهندس محمدرضا راغبیان بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی گردیدند.

 در ابتدای جلسه آقای بهرامی ریاست هیئت مدیره شرکت معادن منگنز ایران طی سخنانی اظهار داشتند دوران رونق و پیشرفت مجموعه شرکت معادن منگنز ایران در زمان مسئولیت آقای جواهری اتفاق افتاد و تائید این مطلب عملکرد ارائه شده این شرکت می باشد. ایشان در ادامه ضمن تمجید از معرفی آقای مهندس راغبیان بعنوان مدیرعامل جدید از حسن انتخاب ایشان که از مدیران اجرایی و فنی این مجموعه هستند قدردانی نمودند و بر همراهی هیئت مدیره شرکت معادن منگنز ایران با ایشان در جایگاه مدیریت عامل این شرکت تاکید نمودند.

 در ادامه مهندس علی جواهری طی سخنانی اذعان داشتند در ابتدای شروع فعالیت اینجانب در شرکت معادن منگنز ایران روند حرکت این مجموعه را بر 3محور بهبود عملیات معدن کاری، بهینه سازی و توسعه بازار پایه گذاری نمودیم که حاصل این فرایند کسب موفقیت های متعددی بوده است که کسب این موفقیت ها مدیون زحمات مدیران اجرایی و کارکنان زحمتکش و پرسنل شرکت بوده و هست. ایشان ضمن توفیق جهت همه دست اندرکاران مجموعه و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای این شرکت افزودند کار اجرایی باید طوری برنامه ریزی و انجام شود که در آینده قضاوت عملکرد را همه به نیکی توصیف نمایند و این موضوع در بحث تولید این شرکت باید مدنظر باشد. مهندس علی جواهری در ادامه با توجه به توانمندی فنی و اجرایی و بیش از یک دهه سابقه فعالیت مهندس محمدرضا راغبیان در مجموعه شرکت معادن منگنز ایران انتصاب ایشان را بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت به جا و شایسته عنوان نمودند.

 در ادامه مهندس احمد دادوند مدیرعامل شرکت تکادو ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای مهندس علی جواهری در جایگاه مسئولیت مدیرعامل شرکت معادن منگنز ایران اذعان داشتند عملکرد ایشان در مجموعه های مختلفی که حضور داشتند همچون شرکت ذغالسنگ نگین طبس و شرکت معادن منگنز ایران چشمگیر و روبه رشد بوده است و این نشانگر توانمندی و تخصص ایشان در سمت مدیریت این مجموعه ها بوده است به ویژه اینکه با کار ستادی و مدیریتی در مجموعه معادن منگنز ایران ارتقاء سطح عملکرد این مجموعه بسیار محسوس و پرشتاب بوده است. مهندس احمد دادوند ضمن آرزوی موفقیت جهت مدیرعامل جدید شرکت معادن منگنز ایران اظهار امیدواری نمودند در دوران مدیریت   مهندس راغبیان ادامه عملیات اکتشاف ، تعیین ذخیره قطعی، استمرار و افزایش تولید سنگ منگنز و محصولات متنوع دیگر در این شرکت شتاب بیشتری بگیرد.

در پایان جلسه با اهداء لوح سپاس از زحمات مهندس علی جواهری در جایگاه مدیریت عامل شرکت معادن منگنز ایران تقدیر بعمل آید. لازم بذکر است مهندس علی جواهری مدت زمانی است مسئولیت مدیریت عامل شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان را به عهده گرفته اند.

تصاویری از این معارفه :

1

2

4

5

6

7