سال جهش تولید با مشارکت مردم

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادردر ستاد تکادو

همزمان با فرخنده میلاد با سعادت گلواژه آفرینش حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر مراسم جشنی با حضور بانوان شاغل در ستاد تکادو برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر علی رومی مدیرعامل شرکت تکادو ضمن تبریک این میلاد خجسته و مبارک در رابطه با فضائل حضرت زهرا (س) و همچنین اهمیت و جایگاه ویژه بانوان در جامعه سخنانی بیان داشتند و افزودند : اعتقاد به ائمه اطهار و پیامبر عظیم الشان اسلام ریشه  در ذات مسلمین  دارد واز این اعتقادات عمیق  به راحتی نمی توان گذشت  و در این راستا بهترین الگوی زندگی برای بانوان منش بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) خواهد بود. مدیرعامل شرکت تکادو در ادامه سخنان خود اظهار داشتند: نقش بانوان در تربیت نسل سالم و هوشمند و صالح بسیار مهم و با اهمیت است زیرا زنان با الگو برداری از بانوی بزرگوار اسلام حضرت زهرا (س) می توانند با تربیت صحیح فرزندان خود کشور و جامعه را به سربلندی و افتخار برسانند و آینده آن را تضمین نمایند و لذا ارزش جایگاه بانوان بسیار بالا وحائز اهمیت است. ایشان در ادامه ضمن تمجید از همه تلاشگران مجموعه ستاد و شرکت های گروه تکادو بویژه بانوان شاغل ، عملکرد کل مجموعه را در قالب گزارش نه ماهه تولید، فروش و درآمد و توسعه امسال نسبت به سال قبل را عالی تر و رو به افزایش و پیشرفت اعلام نمودند  و اظهار امیدواری کردند با تلاش همکاران بویژه بانوان محترم روند رو به رشد شرکت های گروه همچنان ادامه داشته باشد. ایشان این عملکرد مثبت حاصل شده در مجموعه تکادو را از منظر مدیریت حاصل درایت وتدابیر ارزنده جناب آقای دکتر صفوی ریاست محترم هیات مدیره ، همراهی و برنامه ریزی هیئت مدیره محترم همراه با تلاش ارزنده و در خور ستایش همه مدیران، کارشناسان ، کارکنان و کارگران زحمتکش شرکت های گروه دانستند و آن را ستودند و ضمن اشاره به پیام تبریک ریاست محترم هیئت مدیره جناب آقای دکتر صفوی بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن توجه ایشان را به همه همکاران گروه بویژه بانوان محترم از نظر حمایت های مختلف مادی و معنوی، ایجاد محیطی سالم و ارزشمند و امنیت کامل تاکید نمودند.

 در ادامه بانوان حاضر در جلسه طی سخنانی ضمن تقدیر و سپاس از برگزاری این مراسم اظهار امیدواری نمودند همواره مجموعه شرکت تکادو و شرکت های گروه آن به عنوان یک بنگاه اقتصادی برجسته در کشور جایگاه ویژه و مهم خود را حفظ نمایند.

در پایان این مراسم بمناسبت این میلاد فرخنده و پاسداشت مقام مادر و روز زن و تقدیر از زحمات بانوان شرکت هدایایی تقدیم گردید.

تصاویری از این جشن:

 

 

6

2

4

3

5