سال مهار تورم و رشد تولید

جلسه بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1400 شرکت های گروه تکادو برگزار گردید

طی جلسه ای با حضور دکتر علی رومی مدیرعامل شرکت تکادو عملکرد شرکت های گروه تکادو مورد بررسی قرار گرفت در این جلسه که مدیریت هلدینگ صنعت و خدمات فنی و مهندسی و کلیه مدیران عامل شرکت های گروه تکادو و مدیران ستاد تکادو حضور داشتند عملکرد شش ماهه اول سال 1400 این شرکت ها  مورد  تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت تکادو ضمن تبریک ایام  پر برکت ماه ربیع الاول طی سخنانی اذعان داشتند : قطعاً تقارن ماه ربیع الاول و آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) و میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با زمان برگزاری این جلسه برکت ویژه ای برای مجموعه تکادو به همراه خواهد شد و امیدوارم با عنایت اهلبیت (ع) موفقیت همواره شامل تلاشگران شرکت های گروه گردد. دکتر علی رومی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد شرکت های گروه طی سال مالی 1400-1399 اظهار داشتند به لطف خدا شاهد بودیم امسال نیز شرکت های گروه عملکرد خوبی داشتند و با برگزاری موفق مجامع شرکتها کیفیت کار اجرایی و تولیدی در شرکت های گروه به خوبی مشخص گردید، در این راستا و در جهت ادامه روند مثبت عملکرد اجرایی در شرکتها می بایستی با تلاش بیشتر و بالا بردن تولید همچنین توجه به امور معیشتی و رفاهی نیروهای زیر مجموعه و کارگران زحمتکش شرکت ها با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشوربا همت همه دست اندرکاران در شرکت های گروه موفقیت دو چندان گردد.ایشان در جهت رسیدن به موفقیتهای بیشتر ستاد تکادو و هلدینگ های تخصصی را بازوان پرتوان و قوی و همراهان همیشگی شرکت های گروه دانستند. رومی سپس با توجه به نقش ویژه شرکت های گروه در موضوع مسئولیت های اجتماعی اذعان داشتند: ورود به حوزه مسئولیت های اجتماعی و  فرهنگی جزء رسالتهایی است که شرکت های گروه باید مدنظر قرار دهند ایشان با توجه به قهرمانی تیم تنیس روی میز شرکت معادن منگنز ایران که بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران  در مسابقات جهانی کارگری در کشور یونان شرکت نموده بودند اظهار داشتند  قطعا ورود شرکت های گروه در حوزه ورزش به عنوان ایفای نقش درقالب مسئولیتهای اجتماعی می تواند اتفاق خوب و مثبت و موجب بسط وگسترش نشاط و شادی عمومی در جامعه گردد. مدیرعامل تکادو در پایان سخنان خود ارتقاء سطح آموزش و ارتقاء علمی کلیه مدیران و کارشناسان در بخشهای مختلف علمی ، حقوقی، موضوعات مالیاتی ، بورس و سهام و .... را خواستار شدند.

در ادامه جلسه مدیران عامل شرکت های گروه در مدت زمان تعیین شده جهت هر شرکت گزارش جامعی از حوزه مسئولیتی خود و میزان تولید و فروش و عملکرد جامع شرکت ها را ارائه نمودند و در این زمینه رهنمودهای لازم توسط مدیرعامل شرکت تکادو به ایشان ارائه گردید.

تصاویری از این جلسه :

1

2

3

4

5

6